Neskutečná drzost od GE Money Bank

Asi před 5 lety jsem si zažádal o vystavení kreditní karty od GE Money Bank. Banka nabízela procenta z utracené částky a dokonce snad nulový poplatek za vedení karty.

Kartu jsem celkem pravidelně používal, mezitím banka zrušila bonusy za platbu zavedla vyšší poplatky za vedení karty, takže jsem si říkal, že tu službu nepotřebuji a když přišla nová karta, tak jsem ji už neaktivoval a nechal ji v šuplíku.

Tři měsíce se nic nedělo, takže jsem bral celou věc za uzavřenou. Minulý týden, ale přišel výpis ke kartě, kde si banka účtuje 45 Kč za vedení kreditní karty, která ale není aktivní. Ptám se, jak je tohle vůbec možné? Má někdo podobnou zkušenost? A je možné se proti tomu bránit? Díky za případné komentáře.

About Martin Staník

Jmenuji se Martin Staník. Ač původně z Pardubic, před 8 lety jsem přesídlil do Šluknovského výběžku. Pomalu zapouštím kořeny v obci Lipová. Věnuji se internetovému marketingu, především SEO a PPC kampaním. Můžete mě znát ze Seznamu.cz, kde jsem v liberecké pobočce pracoval jako obchodník. Nyní na vlastní noze a spolupracuji s informačním portálem Vybezek.eu. Poslední dobou mě baví zahradničení a zajímám se permakulturu.

3 comments

  1. Viktor (1 comments)

    Osobně se kreditkám vyhýbám obloukem, ale podobnou zkušenost měl kamarád. Podobné praktiky má více bank, například CitiBank. A to si se 45 korunama dopadl ještě dobře 🙂 Pasivní přístup se v tomto nevyplácí, to že nebyla karta aktivní je vůbec nezajímá. Musí se zrušit služba jako taková…

    • Martin Staník (10 comments)

      Ono samozřejmě nejde o těch 45 Kč, ale o princip. Jak si můžou účtovat peníze za kartu se kterou se nedá platit? Poslední dobou je toho totiž víc. U Poštovní spořitelny jsme dopláceli uvěr – údajně bez poplatku, ale když přišel výpis byl tam poplatek 1000,- Kč. Reklamoval jsem to -úspěšně. Říkám si ale, v jakém to žijeme prostředí, když si člověk musí všechno hlídat, aby bylo tak jak se s někým dohodl. Zase na druhou stranu, tahle banka u mě už nemá šanci a když bude víc lidí, kteří jsou nespokojení a dají to najevo, tak budou dlouhodobě ztrácet klienty.