Společnosti H1 si cením a považuji ji za jednu nejkvalitnějších poradenských firem v oblasti internetového marketingu v Čechách. Přesto i takovéto firmě se občas podaří menší chyba. Při vyhodnocení testu na znalosti v oblasti PPC kampaní, mě zarazila správná odpověď u bodu 13 – Sklik nemá regionální cílení svých inzerátů. Přesto, že se o této novince zmiňují ve svém blogu v testu je správná odpověď hodnocená špatně. Zřejmě se se jedná o pozůstatek z minulosti, kdy tato funkce Skliku chyběla.
- Jedu na NET sraz Thajsko 2015 - 14.11.2014
- Jak si vypěstovat základní plodiny permakulturně a to nejen na Hané - 2.6.2014
- Je libo článek nebo přímo copywritera? Zkuste Copywriting.cz - 18.10.2013
- Stát který nehájí práva svých občanů, nemá právo na existenci - 8.10.2013
- Jak hromadně manipulovat ukazuje Jiří Vokáč Čmolík a jeho projekt Neurorestart - 3.6.2013
- Permakultura ve Šluknovském výběžku - 26.5.2013
- Vlastně se máme skvěle - 6.2.2013
- KUPčlánek.cz – nový pay-per-post systém přichází - 12.1.2013
- Návod na práci s Google Refine + jak snadno dostat klíčová slova z Skliku - 1.10.2012
- Návod na práci s Google refine + jak snadno dostat klíčová slova z Skliku – pokračování - 1.10.2012
Chybu jsme hned vzápětí opravili. Teď už můžete z testu dostat maximum bodů, Martine. Díky za upozornění.