Asi před 5 lety jsem si zažádal o vystavení kreditní karty od GE Money Bank. Banka nabízela procenta z utracené částky a dokonce snad nulový poplatek za vedení karty.
Kartu jsem celkem pravidelně používal, mezitím banka zrušila bonusy za platbu zavedla vyšší poplatky za vedení karty, takže jsem si říkal, že tu službu nepotřebuji a když přišla nová karta, tak jsem ji už neaktivoval a nechal ji v šuplíku.
Tři měsíce se nic nedělo, takže jsem bral celou věc za uzavřenou. Minulý týden, ale přišel výpis ke kartě, kde si banka účtuje 45 Kč za vedení kreditní karty, která ale není aktivní. Ptám se, jak je tohle vůbec možné? Má někdo podobnou zkušenost? A je možné se proti tomu bránit? Díky za případné komentáře.
- Jedu na NET sraz Thajsko 2015 - 14.11.2014
- Jak si vypěstovat základní plodiny permakulturně a to nejen na Hané - 2.6.2014
- Je libo článek nebo přímo copywritera? Zkuste Copywriting.cz - 18.10.2013
- Stát který nehájí práva svých občanů, nemá právo na existenci - 8.10.2013
- Jak hromadně manipulovat ukazuje Jiří Vokáč Čmolík a jeho projekt Neurorestart - 3.6.2013
- Permakultura ve Šluknovském výběžku - 26.5.2013
- Vlastně se máme skvěle - 6.2.2013
- KUPčlánek.cz – nový pay-per-post systém přichází - 12.1.2013
- Návod na práci s Google Refine + jak snadno dostat klíčová slova z Skliku - 1.10.2012
- Návod na práci s Google refine + jak snadno dostat klíčová slova z Skliku – pokračování - 1.10.2012
Osobně se kreditkám vyhýbám obloukem, ale podobnou zkušenost měl kamarád. Podobné praktiky má více bank, například CitiBank. A to si se 45 korunama dopadl ještě dobře 🙂 Pasivní přístup se v tomto nevyplácí, to že nebyla karta aktivní je vůbec nezajímá. Musí se zrušit služba jako taková…
Ono samozřejmě nejde o těch 45 Kč, ale o princip. Jak si můžou účtovat peníze za kartu se kterou se nedá platit? Poslední dobou je toho totiž víc. U Poštovní spořitelny jsme dopláceli uvěr – údajně bez poplatku, ale když přišel výpis byl tam poplatek 1000,- Kč. Reklamoval jsem to -úspěšně. Říkám si ale, v jakém to žijeme prostředí, když si člověk musí všechno hlídat, aby bylo tak jak se s někým dohodl. Zase na druhou stranu, tahle banka u mě už nemá šanci a když bude víc lidí, kteří jsou nespokojení a dají to najevo, tak budou dlouhodobě ztrácet klienty.
Má zkušenost je jednoduše taková, že KAŽDÁ SPOLEČNOST ze sféry služeb, které využívá každý (operátoři, banky a další) prostě své zákazníky ždíme, viz například http://blog.mefistofeles.cz/ufonovo-volani-jak-nevypada-skvela-sluzba/